دریافت وام از بانک ملت

انواع و شرایط دریافت وام از بانک ملت

قطعاً شما به عنوان یک مخاطب که این مقاله را مطالعه می‌ کنید می‌ خواهید با انواع و شرایط دریافت وام بانک ملت آشنا شوید. این روز ها اغلب مردم به وام نیاز دارند چون با این تورم و شرایط اقتصادی در کشور تنها با دریافت حقوق نمی‌ توان اوضاع زندگی را مدیریت کرد و به خصوص یک آینده درخشان برای فرزندان ساخت. دریافت وام‌ های بانکی به خصوص وام‌ های کلان واقعاً یک جهش بزرگ در راستای پیشرفت کاری و یا سرمایه‌ گذاری در امور زندگی خواهد بود. در این مطلب ما با ما همراه باشید تا انواع وام بانک ملت و شرایط دریافت آن‌ ها را با یکدیگر بررسی کنیم.

معرفی انواع وام بانک ملت و شرایط دریافت آن‌ ها

قطعاً کسانی که با هدف راه‌ اندازی کسب و کار به فکر دریافت وام هستند باید به سراغ وام‌ های کلان بروند. بانک ملت انواع وام‌ های کلان و خرد را برای هموطنان عزیز در نظر گرفته است تا شما براساس نیاز خود و البته قدرت پرداخت اقساط بتوانید وام مورد نیاز خود را دریافت نمایید. در ادامه برخی از این وام‌ های مهم بانک ملت را با هم بررسی خواهیم کرد:

  وام سه میلیارد و ۲۰۰ تومانی طرح پذیرندگان ملت

برای دریافت این وام شما باید حساب سپرده جاری داشته باشید و از طرف دیگر باید میانگین حساب شما سه ماهه باشد. همچنین برای تضمین این وام شما به سند ملکی و اعتبار شغلی نیاز دارید. از طرف دیگر چون این وام‌ ها با هدف توسعه کسب و کار یا ساخت و ساز ارائه می‌ شوند تا وقتی که پروانه کسب و یا مجوز ساخت را ارائه نکنید بانک به شما وام نمی‌ دهد. عدم داشتن بدهی و عدم داشتن چک برگشتی نیز از دیگر شرایط دریافت وام ۳ میلیارد و 200 میلیون تومانی پذیرندگان بانک ملت به حساب می‌ آید. حداکثر زمان بازپرداخت وام ۴۸ ماه است.

وام ۵۰۰ میلیون تومانی طرح شایان بانک ملت

سود این وام براساس ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری سپرده، بین ۸ تا ۱۸ درصد متفاوت است. داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی دو شرط بسیار مهم برای دریافت وام ۵۰۰ میلیون تومانی معرفی شده‌ اند. جهت دریافت این وام باید میزان ۱۰ میلیون تومان سپرده داشته باشید و از طرف دیگر یک حساب سپرده کوتاه مدت عادی به نام شما در بانک ملت ثبت شده باشد. طبق قانون وام گیرنده به هیچ عنوان نباید به بانک بدهی داشته و یا چک برگشتی داشته باشد.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی سامانه فرابانک ملت

سه شرط مهم برای دریافت این وام شامل مسدودی سپرده، ضامن رسمی و اعتبار شغلی است. شما به عنوان وام گیرنده باید فردی خوش حساب شناخته شوید. در واقع به هیچ عنوان نباید بدهی داشته باشید و یا چک برگشتی به نام شما ثبت شده باشد.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح تابش بانک ملت

نوع ضمانت این وام از نوع مسدودی سپرده است و سود آن ۱۸ درصد برآورد شده است. برای گرفتن این وام شما باید حساب سپرده بلند مدت داشته باشید و از طرف دیگر به هیچ عنوان به بانک ملت بدهی نداشته و چک برگشتی به نام شما ثبت نشده باشد.

مشاوره وام بانکی

 وام طرح ویژه متخصصین بانک ملت

همان گونه که از نام این وام مشخص است افراد متخصص با در دست داشتن مدرک علمی خود می‌ توانند به سراغ بانک ملت بروند تا این وام را دریافت کنند که حداکثر مقدار آن یک میلیارد و پانصد تومان است. البته این مبلغ برای پزشکان در نظر گرفته شده است و اگر شما غیر پزشک باشید ۳۰۰ میلیون تومان به شما تعلق می‌ گیرد. نداشتن چک برگشتی، نداشتن سابقه بدهکاری در شعب بانک ملت و داشتن مجوز فعالیت یا پروانه کسب از دیگر شرایط لازم برای دریافت این وام هستند.

وام با سند ملکی بانک ملت

در صورتی که یک سند ملکی داشته باشید سه نفر می‌توانند از طریق این سند مبلغ ۵۰ میلیون تومان وام دریافت کنند که حداکثر زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه است. شما باید فیش حقوقی ارائه کنید که ثابت می‌ کند درآمد شما به اندازه‌ای است که بتوانید از عهده اقساط این وام برآیید. همچنین باید ثابت کنید که به هیچ عنوان بدهکار بانک نبوده و سابقه چک برگشتی برای شما ثبت نشده است.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی خرید کالا بانک ملت

این وام به صورت قرض الحسنه بوده و مبلغ آن ۲۰۰ میلیون تومان است که مدت زمان ۳۶ ماه برای بازپرداخت آن در نظر گرفته شده است. وام گیرنده علاوه بر اینکه باید فرد خوش‌حساب شناخته شود، نباید چک برگشتی داشته باشد. همچنین نباید قبلاً از وام خرید کالا استفاده کرده باشد. از طرف دیگر شما موظف هستید به سراغ فروشگاه‌ هایی بروید که با بانک ملت دارای قرارداد هستند.

اینجا بخوانید: وام بانکی کم بهره

در پایان

در صورتی که می‌ خواهید وام‌های کلان دریافت کنید قطعاً مراحل اداری بسیار پیچیده‌ تر بوده و زمان زیادی از شما گرفته می‌ شود. افرادی که با روال کار آشنا نیستند ممکن است در بین راه کلافه و خسته شده و حتی امتیاز وام را واگذار کنند. اما این کار اشتباه است. در شرایطی که شرکت‌ های معتبر همانند آریا فردا در زمینه دریافت وام‌ های کلان بانکی و ارائه مشاوره وام بانکی فعالیت دارند شما اصلاً نباید نگران باشید. از طریق تماس با این مجموعه با کارشناسان ما صحبت کنید؛ مبلغ مورد نیاز خود را گزارش کرده و از طرف دیگر وضعیت درآمد خود را با ما در میان بگذارید تا ما وام کلان مورد نظر را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما دریافت نماییم.

    نظرتان را بنویسید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.*

    Call Now Button