مشاوره وام بانکی

دریافت مشاوره وام بانکی

در ابتدای مسیر راه اندزای یک کسب و کار اگر قصد دریافت وام بانکی را داشته باشید با توجه به انواع مختلفی از وام و تسهیلات نظیر وام های کشاورزی و وام های کلان برای تولیدکنندگان و صنعتگران و… که توسط بانک های مختلف با شرایط متنوعی به متقاضیان اعطاء می شود بدون شک دریافت مشاوره وام بانکی از افراد متخصص  می تواند شما را از سردرگمی های مسیر رهایی بخشد تا با دیدی باز جهت اخذ وام مورد نیاز خود از منابع موجود اقدام کنید.

همچنین اگر زمان کافی برای تحقیق در این موارد را نداشته باشند دریافت مشاوره از متخصصین که اطلاعات جامعی از بروز ترین و مناسب ترین وام های بانکی را دارند، پیش از اقدام برای دریافت وام می تواند بسیار کمک کننده باشد و شما را به هدف نزدیکتر کند.

مؤسسه آریا فردا یکی از چندین موسسه ارائه مشاوره وام های بانکی با بیش از دو دهه تجربه و تخصص در خصوص مشاوره دریافت انواع وام بانکی کلان از تمامی بانک های کشور است که با شرایط شما بیشترین تناسب را داشته باشد.

بر همین اساس ما در مجموعه آریا فردا به واسطه اطلاعات بروز و دقیق در مورد انواع طرح های حمایتی از جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت، همچنین وام خرید مسکن و به طور کلی وام های بیش از 500 میلیون تومان و کلان و میلیاردی و همچنین اطلاع از شرایط اعطای آن ها موردی را که بیشترین تناسب را با شرایط متقاضی داشته باشد، معرفی می کند.

همچنین وکالت برای دریافت و مشاوره کاملی از شرایط و مدارک مورد نیاز، نحوه بازپرداخت، میزان درصد سود و تمام جزئیات در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا با اطلاعات کامل اقدام به درخواست وام مورد نظر خود نمایید و یا وکالت دریافت آن را به کارشناسان شرکت آریا فردا بسپارید.

خدمات شرکت آریا فردا

شرکت توسعه تجارت آریا فردا دارای بیش از دو دهه سابقه در خصوص مشاوره، تأمین، تسهیل و اخذ وام ‌های بانکی در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین سود ممکن است.

شرکت ما با همکاری با کارشناسان در زمینه های زیر به متقاضیان خدمات خودرا ارائه می دهد.

  • تأمین صدور پروانه های کشاورزی، صنعتی و صنایع تکمیلی
  • وام های مسکونی (خرید، مضاربه و مشارکت در ساخت)
  • وام های صنعتی (خرید ماشین آلات، توسعه و سرمایه در گردش)
  • وام کشاورزی (گلخانه، دامداری، صنایع تکمیلی و سرمایه در گردش)
  • تدوین طرح های توجیهی، فنی و اقتصادی زیر نظر کانون کارشناسان بانکی

اخذ مشاوره انواع وام بانکی

همان گونه که ممکن است بدانید انواع مختلفی از وام ها توسط بانک ها به متقاضیان واگذار می شود. مهمترین  آن ها عبارتند از:

  • وام مضاربه ای

وام مضاربه ای برای تجار و بازرگانان است و توسط بانک های دولتی و خصوصی به این افراد واگذار می شود. این تسهیلات به منظور رونق تجارت، افزایش صادرات و ورود ارز به کشور به افراد حقیقی و حقوقی که در این زمینه فعالیت دارند داده می شود.

وام مضاربه ای بانکی یک سرمایه نقدی است که به صورت تسهیلات بانکی در اختیار صادرکنندگان و فعالان بخش بازرگانی که در زمینه صادرات فعالیت دارند، به صورت یکجا و یا به صورت تدریجی در بازه های زمانی مشخصی قرار می گیرد. بر طبق قرارداد مضاربه ای، سود حاصل از تجارت، بین بانک و متقاضی با نسبت مشخصی تقسیم می شود، همچنین مقدار مبلغ وام با فرمول خاصی تعیین شده و متغیر است.

مدارک، شرایط و مقررات اصلی دریافت وام مضاربه، نیاز به داشتن ضامن، اطلاع از مبلغ وام و سود را می توانید از مشاورین آریا فردا جویا شوید.

  • وام کشاورزی

فعالین حوزه کشاورزی و دام پروری کاندیدای مناسب دریافت وام و تسهیلات از جهاد کشاورزی هستند. بسیاری از طرح های بخش آب و سیستم آبیاری نوین، محیط زیست، صادرات محصولات کشاورزی، باغبانی، آبزی پروری، توسعه گلخانه، خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی و… می توانند از تسهیلات جهاد کشاورزی و از طریق معرفی به بانک های عامل استفاده کنند.

نرخ سود تسهیلات جهاد کشاورزی برای مناطق محروم و برخوردار متغیر است. دوره تنفس و سازندگی بین 1تا 1.5 است و بازپرداخت آن 5 ساله در نظر گرفته شده است (به جز وام های سرمایه در گردش که 1 ساله است) و همچنین ضمانت آن زنجیره ای است.

برای دریافت این تسهیلات ابتدا لازم است برای دریافت مجوزهای مربوط به کسب و کار خود از طریق جهاد کشاورزی اقدام کنید و پس از ثبت نام در سامانه سیتا، فرم ها و اطلاعات خواسته شده در این سامانه را تکمیل کنید. سپس پرونده متقاضی در جلسه کمیسیون جهاد کشاورزی بررسی شده و در صورتی که تأیید شود، می توانید برای اخذ مبلغ درخواستی و موافقت شده، به بانکی که به آن معرفی می شوید، مراجعه کنید.

  • وام راه اندازی کسب و کار یا خوداشتغالی

وام خود اشتغالی مناسب افرادی است که برای راه اندازی کسب و کار خود نیاز به سرمایه اولیه دارند. وام تسهیلات خود اشتغالی بر مبنای بسیاری از طرح های حمایتی از سوی بانک ها و مؤسسات مالی پشتیبانی می شوند و افراد می توانند برای أخذ این وام ها درخواست و آن را دریافت کنند.

وام های خود اشتغالی بر اساس ایده تجاری و طرح کسب و کار فرد و متناسب با بانک و مؤسسات مالی مختلف، نرخ سود تسهیلات متفاوت عموماً از 4 الی 10 درصد را شامل می شود. سقف وام و شرایط آن نیز هرساله توسط دولت و براساس بودجه سال اعلام می شود و بسته به نوع بانک و شعبه ای که در آن درخواست می شود، متغیر است.

نرخ بازپرداخت وام براساس درآمد مشاغل به صورت ماهیانه و یا سالیانه و تا مدت 4 الی 5 ساله دریافت می شود.

علاوه بر موارد فوق برای دریافت مشاوره انواع وام نقدی، وام خرید کالا، وام تعمیرات مسکن، وام های بدون ضامن و وام های کلان، وام های کشاورزی و صنعتی و… نیز می توانید با مشاورین و کارشناسان آریا فردا در تماس باشید.

  • وام صنعتی

در طرحی که در سال جاری از سوی وزرات صنعت، معدن، تجارت اعلام شده است، تسهیلات بانکی به واحد های تولیدی، صنعتی و کسب و کارها به منظور افزایش تولید و اشتغال، بهبود و ارتقای بهره وری، نوسازی و بهسازی واحدهای تولیدی از سوی بانک ها تأمین و به متقاضیان اعطاء خواهد شد.

شرکت آریا فردا ضمن مشاوره برای دسترسی بهتر، شرایط را برای دریافت وام های صنعتی و تولیدی کلان برای تولیدکنندگان و متقاضیان فراهم می کند. متقاضیان گرامی می توانند برای دریافت مشاوره و اطلاع از انواع وام های صنعتی با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.

  • وام خرید مسکن

اعتبار تسهیلات وام خرید مسکن به بسیاری از بانک ها داده شده است ولی بانک مسکن به صورت تخصصی این وام را به صورت وام مسکن یکم و به صورت وام اوراق در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

وام مسکن یکم همان وام خانه اولی ها است و مناسب افرادی است که برای اولین بار می خواهند از تسهیلات وام مسکن استفاده کنند و یکی از شروط اصلی دریافت آن داشتن سپرده در این بانک است.

تسهیلات وام اوراق ماسب برای افرادی است که نه شرایط داشتن سپرده جدید را دارند و نه زمان کافی برای اینکه به مدت 1سال در صف انتظار بمانند.

برای دریافت این وام نیاز به برآوردن شروط عمومی وام (موارد زیر) و برخی موارد خاص دیگر هستید که عبارتند از:

  • گیرنده وام باید 18 سال به بالا باشد. داشتن درآمد خالص کافی برای اثبات توانایی بازپرداخت وام ضروری است.
  • برای دریافت این وام باید برای اولین بار باشد که از تسهیلات وام بانکی استفاده می کنید. البته افرادی که برای چندمین بار درخواست وام مسکن می کنند می توانند از طریق خرید اوراق اقدام کنند.
  • تاریخ جواز خانه کمتر از 15 سال باشد و ارزش ملک به اندازه 80% مبلغ وام باشد.

برای اطلاعات کاملتر و دریافت مشاوره وام خرید مسکن از بانک مسکن و سایر بانک ها می توانید با مشاورین آریافردا در تماس باشید.

  • وام کلان و میلیاردی

وام های میلیاردی و کلان به صاحبین کسب و کارهای اقتصادی، کارگاه های تولیدی، کارخانه ها و شرکت های بازرگانی اخصاص می یابد. همچنین افرادی که دارای سپرده های بانکی بلند مدت و بیش از 1میلیارد هستند و یا صاحبین ملک که می تواند از سند آن به عنوان وثیقه بانکی استفاده کنند.

سقف وام در بانک های مختلف برای اشخاص حقیقی و حقوقی متغیر است. بانک ملی، بانک ملت، بانک دی و توسعه تعاون تسهیلات میلیاردی را با بازپرداخت و سود متنوع در اختیار متقاضیان قرار می دهد. برای اطلاع از شرایط دریافت وام های کلان می توانید با کارشناسان شرکت آریا فردا در تماس باشید.

مشاوره دریافت وام آزاد

اگر شما برای شرایط کاری یا زندگی خود به یک وام فوری نیاز دارید ما وام آزاد را به شما پیشنهاد می‌ کنیم. وام آزاد سریع‌ ترین وام بانکی است که در مدت زمان ۲۴ ساعت به حساب شما واریز خواهد شد و در نتیجه می‌ توانید سریعاً آن را برداشت کرده و از این وام استفاده کنید. مبلغ وام آزاد نیز کاملاً متفاوت است. شما براساس شرایط کاری خود و مبلغی که نیاز دارید می‌ توانید درخواست خود را به بانک اعلام نمایید. مسلماً برای مشاغل کسب و کار‌هایی که به سرمایه‌ گذاری کلان نیاز دارند امکان دریافت وام آزاد با مبلغ بالا وجود دارد. ولی حداقل مبلغی که برای وام آزاد در نظر گرفته می‌ شود ۵۰ میلیون تومان است. شرایط دریافت این وام بسته به مبلغی دارد که شما می‌ خواهید از بانک دریافت نمایید. ولی به طور کلی قطعاً شما به ضامن و ارائه فیش حقوقی او نیاز خواهید داشت. از طرف دیگر باید مدارکی ارائه کنید که نشان دهنده تمکن مالی شما است و می‌ توانید از عهده اقساط برآیید.  در این زمان است که شما به مشاوره دریافت وام آزاد نیاز خواهید داشت.

شما در ابتدا باید بدانید که دقیقاً به چه مقدار وام آزاد نیاز دارید و بهترین شرایط پرداخت اقساط وام چیست. تعداد ضامن براساس مبلغی که شما درخواست داده‌ اید مشخص می‌ شود. برای اینکه درمورد این وام و شرایط دریافت آن اطلاعات کامل داشته باشید لازم است در جلسه مشاوره دریافت وام آزاد شرکت کنید. مؤسسات زیادی در کشور وجود دارند که وام‌ های کلان را برای صاحبان سرمایه و مردم تأمین می‌ کنند. لازم است که اول یک مؤسسه معتبر و شناخته شده را پیدا کرده، در جلسه مشاوره دریافت وام آزاد شرکت کنید، سؤالات خود را در این جلسه مطرح نموده و پس از دریافت پاسخ و رسیدن به یک تصمیم نهایی برای دریافت وام آزاد تمامی مسئولیت کار برای دریافت وام را به کارشناسان در این مؤسسه بسپارید. مؤسسه آریا فردا مفتخر است به شما عزیزان اعلام نماید که با سابقه دیرینه در زمینه دریافت وام بانکی بهترین خدمات را برای شما عزیزان در نظر می‌ گیرد. کافی است که با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا ابتدا جلسه مشاوره دریافت وام آزاد را برای شما برگزار کنند. تمامی آنچه در ذهن خود دارید را از کارشناسان ما بپرسید و سپس مدارک را در اختیار آن‌ ها قرار دهید تا در اولین فرصت مبلغ وام به حساب شما وارد گردد.

 

مشاوه تلفنی دریافت وام بانکی

می دانیم که اخذ وام بانکی بدون اطلاع از شرایط می تواند باعث سردرگمی شده و پروسه دریافت وام را به تعویق بیندازد. با دریافت مشاوره وام بانکی تنها با یک تماس با کارشناسان آریا فردا می توانید از به روز ترین تسهیلاتی که بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری مختلف با شرایط مناسب برای متقاضیان در نظر گرفته اند آگاه شده و در مسیر دریافت آن راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

کارشناسان بانکی در شرکت توسعه تجارت آریا فردا در تمام مراحل و از صفر تا صد دریافت وام در راستای ارائه مشاوره وام بانکی و یا دریافت وکالت از سوی شخص متقاضی جهت آماده سازی مسیر و مراحل بستر دریافت وام در کنار شما خواهند بود. تنها کافیست با شماره 02126769006 تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

سوالات متداول

هدف از مشاوره وام بانکی چست؟

اخذ مشاوره وام بانکی جهت راهنمایی شما عزیزان جهت دریافت وام بانکی مورد نیاز شما که بیشترین تناسب را با شرایط شما داشته باشد، انجام می شود.

هزینه اخذ مشاوره وام بانکی چقدر است؟

جهت اطلاع از هزینه دریافت مشاوره وام بانکی  با مشاورین آریا فردا با شماره  02126769006 تماس حاصل نمایید.

مشاوران آریا فردا چه کسانی هستند؟

مشاورین شرکت توسعه تجارت آریا فردا افرادی متخصص و با تجربه هستند که می توانند با تجربه های موفق خود در زمینه اخذ انواع وام بانکی راهنمای شما عزیزان باشند.

Call Now Button