دریافت وام میلیاردی

راهنمای دریافت وام میلیاردی

وام میلیاردی یکی از انواع وام هایی است که توسط بانک های دولتی و خصوصی به افراد واجد شرایط اعطاء می شود. درخواست کنندگان وام میلیاردی عمدتاً افرادی هستند که قصد دارند کسب و کار خود را رونق دهند و صاحب یک مجموعه تولیدی، کارگاه، کارخانه و … هستند. این دسته از افراد می توانند با بررسی شرایط دریافت وام میلیاردی بانک های مختلف، اقدامات لازم را انجام دهند.

امروز با ارائه این مقاله برانیم تا در خصوص وام میلیاردی بانک هایی همچون سپه، ملی، ملت، تجارت، توسعه تعاون، کشاورزی و … اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

چگونگی بهره مندی از وام میلیاردی برای افراد عادی

بهره مندی از وام میلیاردی برای اشخاص حقیقی یا همان مشتریان عادی دارای سقف مشخصی است و این سقف در بانک های مختلف و بر اساس طرح های مختلف تسهیلاتی که ارائه می کنند، متفاوت است. سقف وام بانکی برای اشخاص حقیقی معمولاً 200 میلیون تومان است و به عبارتی اگر به نام خودتان از بانک های مختلف درخواست وام کنید، با توجه به شرایط و مدارکی که دارید حداکثر می توانید 200 میلیون تومان وام دریافت نمایید.

جهت اخذ وام میلیاردی فقط افراد دارای کارخانه و کسب و کارها می توانند اقدام کنند اما یک راه برای اشخاص عادی برای گرفتن وام میلیاردی وجود دارد و آن این است که فرد دارای حساب سپرده با مبلغی بالای یک میلیارد تومان باشد، در این شرایط بعضی از بانک ها تا سقف یک میلیارد تومان به افراد حقیقی نیز وام پرداخت می کنند.

دریافت وام میلیاردی بدون ضامن

دریافت وام میلیاردی بدون ضامن امکان پذیر نیست و شما با توجه به بانکی که درخواست می کنید باید دارای ضامن معتبر، پروانه کسب یا سپرده بلند مدت باشید و سند ملکی هم به عنوان وثیقه نیاز است.

شرایط بازپرداخت اقساط وام میلیاردی

شرایط بازپرداخت و اقساط وام میلیاردی در بانک های مختلف متفاوت است و دارای بازه زمانی 36 یا 60 ماهه است. سود بانکی هم مابین 17 تا 20 درصد می باشد و مبلغ هر قسط با توجه به مدت زمان پرداخت و سود حدود 18 تا 36 میلیون تومان در ماه می باشد.

شرایط دریافت وام میلیاردی

افرادی که قصد دریافت وام میلیاردی دارند لازم است پس از ثبت درخواست خود در بانک مورد نظر، مدارک خود را ارائه دهند. مدارک و سوابق متقاضیان توسط بانک بررسی می شود و با توجه به شرایط فرد ممکن است وامی تعلق نگیرد. مهم ترین این شرایط عبارتند از:

  • دارا بودن ضامن معتبر
  • داشتن سپرده بلند مدت با مبلغی برابر با وام یا بیشتر
  • خوش حساب بودن در پرداخت اقساط وام دیگر بانک ها
  • نداشتن چک برگشتی

وام میلیاردی توسط کدام بانک ها ارائه می شود؟

شما از طریق بانک های مختلف می توانید برای دریافت وام میلیاردی اقدام کنید که در این بخش توضیح می دهیم :

وام میلیاردی بانک ملی

وام میلیاردی از طریق طرح آنی اعطاء می شود که به آن طرح فجر یا طرح تام نیز گفته می شود. اگر دارای سپرده بلند مدت و میلیاردی در بانک ملی هستید، می توانید از این طرح بهره مند شوید.

سقف وام میلیاردی بانک ملی برای افراد عادی به مبلغ یک میلیارد تومان می باشد و افراد حقوقی یعنی صاحبان شرکت ها و کارخانه ها نیز می توانند حداکثر تا 5 میلیارد تومان وام بگیرند.

گرفتن وام میلیاردی از بانک ملی نیازی به ضامن ندارد اما سپرده بلند مدت شما در بانک بلوکه می شود و به عنوان وثیقه نزد بانک می ماند. تسهیلات میلیاردی این بانک دارای سود 17 درصد و اقساط 60 ماهه می باشد.

وام میلیاردی بانک ملت

از طریق بانک ملت هم می توانید برای دریافت وام میلیاردی اقدام کنید. وام میلیاردی این بانک با نام طرح تابش ارائه می شود و به شرط داشتن سپرده گذاری بلند مدت تا سقف یک میلیارد تومان، امکان بهره مندی از این وام وجود دارد.

وام میلیاردی بانک تجارت

در بانک تجارت هم به مشتریان وام میلیاردی ارائه می شود که دارای سود 18 درصد و اقساط 36 ماهه می باشد. دریافت وام میلیاردی این بانک نیازمند سند ملکی و ضامن معتبر است.

وام میلیاردی بانک دی

اگر متقاضی دریافت وام میلیاردی هستید، می توانید از طریق بانک دی هم اقدام کنید و از شما علاوه بر سند ملی، یک ضامن رسمی هم خواسته می شود. همچنین برای دریافت وام میلیاردی بانک دی نباید سابقه بدحسابی یا چک برگشتی داشته باشید.

وام میلیاردی بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون وام میلیاردی را از طریق طرح همکار ارائه می کند و مبلغ آن نیز 2 میلیارد تومان می باشد. اگر دارای سند ملکی هستید، می توانید به عنوان وثیقه نزد بانک بگذارید و از این وام بهره مند شوید. اقساط وام میلیاردی بانک توسعه تعاون در 48 ماه قسط بندی می شود و دارای سود 18 درصدی است.

وام میلیاردی بانک کشاورزی

اگر تصمیم به راه اندازی یک کسب و کار در حوزه کشاورزی و دامپروری دارید و یا پروژه در این زمینه در دست دارید، می توانید از وام میلیاردی بانک کشاورزی بهره مند شوید. طرح های دارای توجیه فنی، اقتصادی و محیط زیستی در بخش های آب، کشاورزی، صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی، منابع طبیعی و محیط ‌زیست و صادرات محصولات کشاورزی می ‌توانند از تسهیلات ویژه بانک کشاورزی استفاده کنند و سالانه حدود 10 درصد از منابع صندوق توسعه ملی به این دسته از افراد اختصاص داده می شود.

سود تسهیلات برای وام های بانک کشاورزی در رسته فعالیت های باغبانی 8 درصد و در مناطق محروم نیز 11 درصد می باشد. در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی نیز نرخ سود وام ‌های این بخش، برای مناطق محروم 12.5 درصد و برای مناطق برخوردار 14.5 درصد می باشد.

وام میلیاردی بانک سپه

اگر خواهان دریافت وام میلیاردی از بانک سپه هستید، این بانک از طریق طرح نگین اعتماد، وام یک میلیاردی ارائه می کند. برای گرفتن وام از این بانک حداقل باید 6 ماه از سپرده کوتاه مدت شما گذشته باشد و اگر هم متقاضی این وام با سپرده بلند مدت هستید، حداقل باید یکسال از زمان سپرده گذاری شما گذشته باشد تا بتوانید درخواست دهید.

دریافت وام میلیاردی از بانک سپه نیاز به ضامن ندارد و ضمانت اصلی، مسدودی سپرده است البته در زمان مسدودی سپرده، سود پرداخت می شود و حداکثر سود آن نیز 18 درصد است.

تعداد اقساط وام میلیاردی بانک سپه 60 ماه است که با توجه به مبلغ وام و مدت زمان بازپرداخت، میزان قسط حدود 25 میلیون و 390 هزار تومان خواهد بود.

افراد واجد شرایط بهره مندی از وام میلیاردی بانک ها

دریافت وام میلیاردی بانک ها فقط توسط افراد واجد شرایط امکان پذیر است که عبارتند از :

  • افراد دارای صاحب ملک که سند ملکی خود را به عنوان وثیقه ارائه دهند.
  • افراد صاحب کسب و کار های اقتصادی، کارگاه های تولیدی و شرکت های بازرگانی
  • افرادی که سپرده بانکی بلندمدت با مبلغ بیشتر از یک میلیارد تومان در بانک دارند.

مشاوره وام بانکی میلیاردی

با توجه به پیچیده بودن مراحل دریافت وام میلیاردی از بانک های مختلف و آشنا نبودن شما با شرایط و مدارک بهره مندی از این تسهیلات، پیشنهاد می کنیم حتماً از مشاوران و کارشناسان مجرب در این حوزه راهنمایی دریافت کنید. برای دریافت مشاوره وام بانکی میلیاردی، شرکت توسعه تجارت آریا فردا را به شما معرفی می کنیم. این شرکت دارای بیش از 18 سال سابقه کاری در زمینه مشاوره، تامین، تسهیل و اخذ وام‌ های بانکی است و می تواند شما را درباره شرایط وام تمامی بانک ها راهنمایی کند. جهت اخذ مشاوره لطفا با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

    نظرتان را بنویسید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.*

    Call Now Button