وام های آنلاین و بدون ضامن

معرفی 5 وام آنلاین و بدون ضامن

حتماً برای شما جالب خواهد بود اگر بگوییم در حال حاضر امکان دریافت وام آنلاین و بدون ضامن نیز وجود دارد. در گذشته برای گرفتن وام باید مدت‌ها در داخل بانک‌ها منتظر می‌ماندیم تا بتوانیم بعد از تکمیل فرم درخواست و ارائه مدارک در صورت واجد شرایط بودن وام مورد نظر خود را دریافت کنیم. اما در حال حاضر امکان دریافت برخی از وام‌ های آنلاین و بدون ضامن نیز فراهم شده است که ما در این مطلب این وام‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی مهم‌ترین وام ‌های آنلاین و بدون ضامن

بانک‌های مجازی در چند سال اخیر رونق بسیار بیشتری پیدا کرده‌اند چرا که اینترنت با سرعت بیشتری در حال گسترش در زندگی بشر می‌باشد. این قبیل بانک‌ها تمامی سرویس‌های خدماتی که یک بانک حقیقی ارائه می‌کند را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند و یکی از همین خدمات ارائه وام است. برخی از این وام‌ها را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم:

بلوبانک

افرادی که در بلوبانک ثبت نام می‌کنند در صورتی که سابقه خوبی داشته باشند و در واقع بتوانند امتیاز لازم را از سیستم اعتبارسنجی به دست بیاورند امکان دریافت وام مجازی را خواهند داشت. شما در عرض چند دقیقه می‌توانید یک حساب باز کنید و بعد از آن سه ماه باید منتظر بمانید تا میانگین حساب شما بررسی گردد. براساس میانگین حساب، وام به مبلغ ۳ تا ۱۰ میلیون تومان به شما تعلق خواهد گرفت. بنابراین همانگونه که متوجه شدید شما در بلوبانک حداکثر می‌توانید ۱۰ میلیون وام آنلاین بدون ضامن دریافت کنید.

مشاوره وام بانکی

وام ویپاد

یکی از خدماتی که بانک پاسارگاد اخیراً ارائه کرده است بحث راه‌اندازی ترابانک یا همان ویپاد می‌باشد که یک سیستم بانکداری کاملاً آنلاین و مجازی است. برای استفاده از خدمات این نوع بانک باید برنامه ویپاد را بر روی گوشی خود نصب کنید و بعد از احراز هویت یک حساب بانکی برای خود افتتاح نمایید. حداقل مبلغی که باید در این حساب بگذارید یک میلیون تومان است. شما از طریق ویپاد می‌توانید حداکثر ۵۰ میلیون تومان وام آنلاین بدون ضامن دریافت کنید.

سینا بانک

بانک سینا از طریق راه‌اندازی اپلیکیشن سینا بانک خدمات آنلاین را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. این طرح تحت عنوان لیلیوم شناخته می‌شود. شما باید حسابی را به صورت مجازی افتتاح کنید و ۲ تا ۶ ماه صبر کنید تا امتیاز حساب شما بررسی گردد. سود وامی که از طریق سینا بانک ارائه می‌شود ۲۳ درصد است و حداکثر مبلغ وام ۵۰ میلیون تومان می‌باشد که ابتدا باید اعتبار شما از طریق سیستم اعتبارسنجی بررسی شده و پس از آن مبلغ وامی که به شما تعلق می‌گیرد مشخص خواهد شد.

همراه شهر پلاس

این اپلیکیشن به بانک شهر اختصاص دارد و سه ماه بعد از اینکه شما به صورت آنلاین در اپلیکیشن همراه شهر پلاس حسابی را افتتاح کردید امتیاز شما بررسی خواهد شد. براساس موجودی حساب شما مشخص می‌گردد که حداکثر وامی که می‌توانید دریافت کنید چقدر خواهد بود. این وام سود ۱۸ درصد داشته و حداکثر بازپرداخت آن ۳۶ ماه است. حداکثر مبلغ وام تعریف شده برای همراه شهر پلاس ۵۰ میلیون تومان است.

بانکینو

اولین نئوبانک ایرانی که در کشور راه‌اندازی شد نئوبانک خاورمیانه است. این بانک به صورت کاملاً مجازی تمامی خدمات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. شما می‌توانید حسابی راه‌اندازی کنید که حداقل مبلغ آن ۱۰۰ هزار تومان می‌باشد. پس از آن که میانگین حساب شما بررسی گردید می‌توانید حداکثر تا مبلغ ۱۰ میلیون تومان وام دریافت کنید.


اینجا بخوانید: وام کلان بانکی

در پایان

متأسفانه با توجه به اینکه در دنیای مجازی میزان تخلفات افزایش یافته است این مسأله کاملاً طبیعی است که افراد برای دریافت وام مجازی نگران باشند. به هر حال شما باید حسابی را افتتاح کنید و مبلغی از سرمایه خود را در داخل این حساب پس انداز کنید. برای اینکه مطمئن شوید آیا وام آنلاین انتخابی معتبر است یا خیر می‌توانید با تیم آریا فردا در تماس باشید. ما بهترین بانک و بهترین وام های آنلاین و بدون ضامن را برای شما انتخاب خواهیم کرد و حتی تمامی پروسه دریافت وام را برای شما انجام می‌دهیم. البته تخصص اصلی ما در زمینه دریافت وام‌های کلان است.

    نظرتان را بنویسید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.*

    Call Now Button