اخذ وام فوری و بدون ضامن

اخذ وام فوری و بدون ضامن

اخذ وام فوری و بدون ضامن از بسیاری از بانک ها امکان پذیر است و این بانک ها در شرایط خاص و در زمان کوتاهی، وام را به متقاضیان پرداخت می کنند. از جمله بانک هایی که می توانید از آن ها برای گرفتن وام فوری اقدام کنید، بانک ملت و بانک ملی می باشند، اما بانک های دیگری هم هستند که در ادامه این مطلب به آن ها خواهیم پرداخت. برای اطلاع از شرایط اخذ وام فوری و بدون ضامن از بانک های مختلف و همچنین دریافت مشاوره وام بانکی از یک مجموعه معتبر، در ادامه همراه ما باشید.

شرایط دریافت وام فوری بانک ملی

بانک ملی به عنوان یکی از بانک های مورد اعتماد مردم، وام فوری ارائه می کند و کلیه متقاضیانی که سن 18 سال به بالا دارند و دارای فیش حقوقی یا پروانه کسب می باشند، می توانند از وام بهره مند شوند.

همچنین اگر اعتبار خوبی نزد بانک ملی دارید می توانید برای دریافت وام فوری اقدام کنید. وام فوری و بدون ضامن بانک ملی برای خرید کالا ارائه می شوند و وام گیرنده می تواند در قالب کارت اعتباری از آن برای خرید کالا استفاده کند.

حداکثر مبلغ وام فوری بانک ملی 50 میلیون تومان می باشد که حدود 10 درصد از آن یعنی 5 میلیون تومان به عنوان سپرده نزد بانک قرار می گیرد. دریافت کنندگان این وام، اقساط را در 36 ماه پرداخت می کنند و سود وام نیز 18 درصد است.

اگر مشکلی با شرایط وام فوری بانک ملی ندارید، برای اقدام به دریافت آن ابتدا باید یک حساب قرض الحسنه در این بانک افتتاح کنید و درخواست وام دهید. اگر رتبه اعتباری خوبی در سیستم بانکی کشور داشته باشید، با یک ضامن کارمند هم امکان دریافت وام 50 میلیونی را خواهید داشت.

اخذ وام فوری 50 میلیون تومانی بانک صادرات

وام ۵۰ میلیونی بانک صادرات همان وام خرید کالا است که در ازای ارائه پیش فاکتور، مبلغ وام در وجه فروشنده به صورت چک صادر می ‌شود. برای بهره مندی از وام فوری بانک صادرات نیاز است که در این بانک حساب قرض الحسنه داشته باشید و سابقه چک برگشتی و بدهی بانکی نداشته باشید.

برای این وام نیاز به 2 نفر ضامن کارمند می باشد و سود آن نیز 18 درصد است. همچنین 10 درصد از مبلغ وام به عنوان سپرده نزد بانک باقی می ماند و حداکثر زمان پرداخت آن در 36 ماه می باشد.

  • وام 200 میلیونی فوری و بدون ضامن بانک صادرات

علاوه بر وام فوری 50 میلیونی که نیاز به دو ضامن دارد، بانک صادرات وام 200 میلیونی هم تا 90 درصد سپرده و بدون ضامن ارائه می دهد. سقف مبلغ این وام که در طرح تبسم بانک صادرات ارائه می شود، 200 میلیون تومان است و قابل دریافت توسط اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد.

بنابراین اگر حساب سپرده در بانک صادرات دارید، می توانید بدون دردسر های پیدا کردن ضامن، وام بگیرید و بسته به اینکه سپرده شما چقدر است، مبلغ وام تعیین می شود.

  • وام ۱۰۰ میلیونی فوری بانک صادرات برای مسکن و خرید خودرو

بانک صادرات در یک طرح دیگر، وام 100 میلیون تومانی را برای خرید مسکن روستایی و همچنین خرید خودرو ارائه می دهد. وام صد میلیونی مسکن روستایی، سود 4 درصدی دارد و بازپرداخت آن 20 ساله می باشد.

وام خرید خودرو نیز از 15 تا 100 میلیون تومان است و سود 18 درصد دارد. همچنین فقط برای خرید خودرو ایرانی قابل دریافت می باشد و مدت بازپرداخت آن 36 ماه است.

شرایط دریافت وام فوری بانک ملت

وام فوری بانک ملت مشابه با بانک ملی حداکثر 50 میلیون تومان می باشد و بدون نیاز به سپرده گذاری است. این بانک سود 12 درصدی را برای وام در نظر گرفته است اما مبلغ وام فقط برای استفاده در فروشگاه های اسنوا می باشد. همچنین حداکثر زمان پرداخت اقساط وام، 36 ماه است.

برای دریافت وام فوری بانک ملت، نباید سابقه چک برگشتی داشته باشید و اگر هم قبلا از بانک های دیگر وام گرفته باشید اما در پرداخت اقساط سابقه بد حسابی داشته باشید، ممکن است وام به شما تعلق نگیرد.

وام فوری بانک ملت انتخابی مناسب برای تامین جهیزیه و ازدواج است و می توان تعدادی از لوازم ضروری را از فروشگاه های اسنوا تهیه کرد.

  • وام فوری 200 میلیونی بانک ملت

بانک ملت علاوه بر وام فوری خرید کالای 50 میلیون تومانی، وام تا سقف 200 میلیون تومان را هم پرداخت می کند و مشتریان دارای رتبه A می توانند بدون ارائه ضامن و با ضمانت خودشان، از وام بهره مند شوند. سود این وام 18 درصد می باشد و دریافت کنندگان طی 4 سال یعنی 48 ماه، اقساط آن را پرداخت می کنند.

اگر متقاضی دریافت وام فوری 200 میلیون تومانی بانک ملت هستید و رتبه A در بانک دارید، می توانید با مراجعه به سامانه فرا بانک ملت، ثبت نام کنید.

  • اخذ وام فوری ۱۵۰ میلیونی بانک ملت بدون ضامن و با سند ملکی

برای اخذ وام فوری و بدون ضامن بانک ملت، وام 150 میلیون تومانی که با ارائه سند ملکی قابل دریافت است را پیشنهاد می کنیم. این وام بدون ضامن و بدون سپرده گذاری می باشد و فقط با داشتن سند ملکی شش دانگ، امکان دریافت آن را دارید.

سود وام فوری 150 میلیون تومانی بانک ملت، 18 درصد می باشد و می توانید اقساط آن را 48 ماهه یا 60 ماهه انتخاب کنید. از دیگر شرایط بهره مندی از وام فوری و بدون ضامن بانک ملت، نداشتن چک برگشتی می باشد همچنین اگر وام تسویه نشده داشته باشید و به بانک بدهکار باشید، به شما وام تعلق نمی گیرد.

اخذ وام فوری و بدون ضامن بانک رسالت

بانک رسالت یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما برای اخذ وام فوری و بدون ضامن می باشد و سود کمی هم برای وام خود در نظر گرفته است. شما از این بانک می توانید تا سقف 120 میلیون تومان، وام با سود 2 درصدی دریافت کنید و طی 12 الی 60 ماه اقساط آن را بپردازید.

اگر قصد دریافت وام فوری 120 میلیونی بانک رسالت را دارید، باید وارد سامانه این بانک شوید و درخواست خود را به ثبت برسانید. سپس بانک وضعیت اعتباری شما را در سیستم بررسی می کند و شرایطی همچون خوش حسابی، شغل، گردش حساب و…. را مورد بررسی قرار می دهد.

سپس اگر دارای شرایط لازم باشید جهت تکمیل پرونده با شما تماس گرفته خواهد شد که به صورت حضوری به بانک مراجعه نمایید. اگر هم در بانک رسالت حساب ندارید، ابتدا باید حسابی باز کنید و برای مدت 3 تاه 6 ماه سپرده گذاری نمایید، سپس می توانید درخواست وام دهید.

شرایط و مدارکی که برای اخذ وام فوری و بدون ضامن از بانک رسالت نیاز دارید، عبارتند از شناسنامه و کارت ملی، سند مالکیت اموال و سهام، فیش حقوقی و مدارک شغلی، معدل حساب در بانک رسالت و سایر بانک ها، مدارک مشخص کننده تمکن مالی و…. .

اگر شرایط و مدارک لازم را دارید، هم اکنون می توانید از طریق سایت بانک رسالت اقدام نمایید، لازم است این موضوع را نیز به اطلاعتان برسانیم که انتقال امتیاز وام به دیگران و دریافت وام از طریق معدل گیری حساب دیگران در بانک رسالت، امکان پذیر می باشد.

دریافت وام فوری و بدون ضامن بانک رفاه

بانک رفاه انواع وام ها را ارائه می کند و در وام فوری بدون ضامن، افراد می توانند به ازای افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری بلند مدت با مبلغ 80 تا 100 میلیون، وام بگیرند. حداکثر مبلغ وام فوری این بانک، 80 الی 100 درصد از مبلغ سپرده شده نزد بانک می باشد و سود آن نیز 2 درصد است، حداکثر زمان بازپرداخت وام نیز 36 ماه می باشد.


اینجا بخوانید: معرفی انواع وام بانکی

در پایان

شما از طریق بانک های مختلفی می توانید برای گرفتن وام فوری و بدون ضامن اقدام کنید که شرایط هر کدام از بانک ها متفاوت است. اگر برای بهره مندی از وام بانک ها، اطلاعاتی راجع به شرایط و مدارک مورد نیاز ندارید، می توانید با مشاوران شرکت توسعه تجارت آریا فردا که سال ها تجربه در این زمینه دارند تماس بگیرید تا شما را با اطلاعات دقیق و به روز راهنمایی کنند. جهت ارتباط با کارشناسان آریا فردا تنها کافیست با شماره 02126769006 تماس حاصل نمایید.

    نظرتان را بنویسید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.*

    Call Now Button