دریافت وام از بانک رفاه

انواع و شرایط دریافت وام از بانک رفاه

با توجه به اینکه بانک رفاه یکی از قدیمی‌ ترین و با سابقه‌ ترین بانک‌ ها در کشور شناخته شده است به همین دلیل تسهیلات بسیار خوبی را نیز برای مردم در نظر می‌ گیرد. زمانی که شما به وام نیاز دارید در اولین قدم باید تسهیلات ارائه شده توسط بانک‌ های مختلف را بررسی کنید تا متوجه شوید براساس شرایط کاری خود و همچنین درآمد ماهانه کدام یک از وام‌ ها برای شما مناسب خواهد بود. مهمترین نکته‌ ای که باید در نظر بگیرید بحث بازپرداخت وام است. در این مطلب انواع و شرایط دریافت وام از بانک رفاه را برای شما توضیح خواهیم داد. این مقاله را با دقت مطالعه کنید و اگر برای دریافت وام‌ های کلان به کمک و دریافت مشاوره وام بانکی نیاز دارید با تیم آریا فردا در ارتباط باشید.

معرفی انواع وام بانک رفاه و شرایط آن‌ ها

مهمترین مزیت دریافت وام‌ ها به خصوص وام‌ های کلان این است که ما را در زمینه توسعه کسب و کار جلو می‌ برند. اگر بخواهیم منتظر بمانیم که درآمد ما زیاد شده و سپس کسب و کار خود را توسعه دهیم واقعاً زمان زیادی را از دست خواهیم داد. در حالی که می‌ توانیم با استفاده از وام و بازپرداخت وام به صورت قسطی، کسب و کار خود را سریع‌ تر توسعه دهیم. بنابراین اجازه دهید مروری بر وام‌ های بانک رفاه داشته باشیم:

وام یک میلیارد تومانی طرح پاک بانک رفاه

برای دریافت این وام شما باید سند ملک و حتی در صورت نیاز پروانه کسب خود را به همراه داشته باشید. از طرف دیگر حداقل باید دو ماه گردش حساب در بانک رفاه برای شما ثبت شده باشد. توجه داشته باشید که سند ملک به هیچ عنوان نباید رهن یا اجاره باشد چون باید به طور کامل در اختیار بانک قرار گیرد. همچنین برای دریافت این وام به هیچ عنوان نباید بدهی یا چک برگشتی داشته باشید.

وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح حرکت بانک رفاه

شما با داشتن ضامن رسمی می‌ توانید این وام را دریافت نمایید. از طرف دیگر باید ۶ ماه سپرده در بانک رفاه داشته باشید تا بتوانید از این قبیل تسهیلات استفاده کنید. از جمله مهم‌ ترین شرایط دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی این است که شما بدهکار نباشید و یا چک برگشتی از شما در هیچ بانکی ثبت نشده باشد.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح ثمر بانک حساب

برای دریافت هر نوع وامی باید تضمینی از جانب مشتری وجود داشته باشد. جهت دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح ثمر ضمانت از نوع مسدودی سپرده است. در واقع تا زمانی که بازپرداخت وام کامل نشده است شما نمی‌توانید سپرده خود را از بانک خارج کنید. نداشتن چک برگشتی و نداشتن بدهی نیز شرط دیگری است برای اینکه بتوانید این وام را به دست بیاورید.

 

مشاوره وام بانکی

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح عدل رفاه

برای دریافت این وام علاوه بر اینکه به ضامن رسمی نیاز دارید، باید سند ملکی را نیز در گرو بانک قرار دهید که تا زمان تسویه وام در گروه بانک باقی خواهد ماند. از طرف دیگر اگر قرار است این وام برای کسب و کاری استفاده شود شما باید جواز کسب خود را در اختیار بانک قرار دهید.

وام ۱۰۰ میلیون تومانی طرح اساتید بانک رفاه

این وام ویژه اساتید در نظر گرفته شده است که برای دریافت آن هم نیاز به ضامن رسمی دارید و هم باید مدارکی که تأیید کند شما هیئت علمی دانشگاه هستید را به همراه داشته باشید. از طرف دیگر باید شخص وام گیرنده حداقل ۶ ماه گردش مالی در بانک رفاه داشته و به هیچ عنوان بدهکاری یا چک برگشتی نداشته باشد.

وام ۱۰۰ میلیون تومانی طرح ربیع رفاه

افرادی که در شعب بانک رفاه دارای حساب بانکی باشند و حداقل چهار ماه گردش حساب برای آن‌ ها در داخل بانک رفاه ثبت شده باشد می‌ توانند از این وام استفاده کنند. برای تضمین وام شما نیاز به یک ضامن رسمی و یک فقره چک به مبلغ وام نیاز دارید.


اینجا بخوانید: وام کلان بانکی

در پایان

شما می‌ توانید برای دریافت وام‌ های کلان بانک رفاه روی کمک شرکت آریا فردا حساب کنید. ما ابتدا برای شما جلسات مشاوره با کارشناسان حرفه‌ ای برگزار می‌ کنیم تا انواع وام‌ های بانک رفاه را به شما معرفی کرده، شرایط دریافت وام‌ ها و مزایای آن‌ ها را برای شما توضیح دهیم و در نهایت با مشورتی که از کارشناسان ما دریافت می‌ کنید بتوانید یک وام مناسب برای خود انتخاب نمایید. ما تمامی روال قانونی برای دریافت وام را برای شما انجام خواهیم داد و طبق توافق دو طرفه بخشی از وام را به عنوان کارمزد از روی وام کسر خواهیم کرد. اما این مبلغ زیاد نیست و ارزش هزینه کردن را دارد چون برای دریافت وام‌ های کلان واقعاً پروسه‌ های قانونی که باید طی کنید بسیار طولانی و اذیت‌ کننده است ولی شما با خیال راحت می‌ توانید از طریق تماس با این مجموعه از کارشناسان حرفه‌ ای ما کمک بگیرید و وام خود را آماده در اختیار داشته باشید.

    نظرتان را بنویسید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.*

    Call Now Button