دریافت وام از بانک پارسیان

انواع و شرایط دریافت وام از بانک پارسیان

در معرفی بانک‌ هایی که واقعاً تسهیلات ویژه‌ ای را برای مردم جهت اخذ وام در نظر گرفته‌ اند باید به بانک پارسیان اشاره کنیم. این بانک اگر چه قیمت طولانی ندارد ولی در بدو تأسیس به دلیل اینکه انواع وام‌ های مختلف را با شرایط بسیار عالی در اختیار مردم قرار داد، توانست اعتماد آن‌ ها را به خود جلب کند. ما در این مطلب قرار است مروری بر انواع و شرایط دریافت وام بانک پارسیان داشته باشیم. در صورتی که برای شروع کسب و کار و یا برای شروع زندگی خود به وام کلان نیاز دارید، این مطلب را مطالعه نمایید تا بتوانید لیستی از وام‌ های بانک پارسیان را در اختیار داشته و براساس نیاز خود و البته شرایط کاری برای بازپرداخت اقساط، وام مناسب را انتخاب نمایید.

معرفی انواع وام‌ های بانک پارسیان

مسلماً هر چه مبلغ وام‌ ها بالاتر برود شرایط دریافت وام کمی سخت‌ تر خواهد شد. برای مثال شما به تعداد بیشتری ضامن نیاز دارید. از طرف دیگر بانک باید مطمئن شود که شما از نظر درآمدی می‌ توانید از عهده پرداخت اقساط این وام بر بیایید. بنابراین شما حتماً باید وام‌ های بانک پارسیان را بشناسید؛ شرایط دریافت وام را بررسی کرده و سپس تصمیم‌ گیری کنید که چه نوع وامی برای شما مناسب‌ تر است. برای مثال در ادامه برخی از انواع وام‌ ها و مبلغ آن‌ ها را برای شما معرفی خواهیم کرد که شامل:

  • وام طرح پژواک، وام با سپرده بلند مدت و وام طرح نوید هر یک به اندازه یک میلیارد تومان
  • وام ازدواج به مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان
  • وام تعمیرات مسکن و وام خرید کالا به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان
  • وام طرح ترنج به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان

تسهیلات طرح نوید و پژواک جزء وام‌ های فوری به حساب می‌ آیند. منظور از وام فوری این است که متقاضی از بانک می‌ خواهد در مدت زمان کوتاهی بعد از درخواست وام مبلغ وام را در اختیار او قرار دهد. مسلماً برای دریافت وام فوری شرایطی نیاز است که برای مثال اغلب بانک‌ ها حتماً وثیقه، ضامن و سپرده‌ گذاری را به عنوان سه شرط اصلی جهت دریافت وام فوری بانک در نظر می‌ گیرند.

شرایط دریافت وام بانک پارسیان

به طور کلی شرایط دریافت وام از بانک پارسیان به دو دسته شرایط عمومی و شرایط ویژه تقسیم می‌ شود. منظور از شرایط عمومی فاکتور‌ هایی هستند که شامل همه وام‌ ها می‌ شوند. برای مثال اگر شما می‌ خواهید از بانک پارسیان وامی دریافت کنید به هیچ عنوان نباید به بانک بدهکار باشید. از طرف دیگر نباید چک برگشتی از شما در هیچ بانکی به خصوص بانک پارسیان ثبت شده باشد و همچنین شما باید در بانک پارسیان به عنوان یک فرد خوش حساب شناخته شوید. حتی اگر قرار است وام کلان دریافت کنید ممکن است بانک پارسیان استعلام از بانک‌ های دیگر مبنی بر خوش حسابی شما دریافت نماید.

اما شرایط ویژه برای هر وام متفاوت است. برای مثال فرض کنیم می‌ خواهید وام طرح پژواک را دریافت کنید.
علاوه بر داشتن ضامن، مسدود سازی سپرده بلند مدت نیز برای شما انجام می‌ گیرد. ولی ممکن است در مورد وام‌ های دیگر چنین شرایطی وجود نداشته باشد. پس قبل از اینکه یک وام را درخواست دهید باید دقت تمام شرایط آن را مطالعه نمایید.

دریافت مشاوره وام بانکی

نحوه بازپرداخت و اقساط تسهیلات بانک پارسیان

براساس نوع وامی که شما انتخاب می‌ کنید روش پرداخت اقساط متفاوت خواهد بود. با توجه به اینکه یکی از دغدغه‌ های اصلی متقاضیان وام همین بحث بازپرداخت وام‌ ها است، بنابراین اجازه دهید در این قسمت به طور مفصل در مورد بازپرداخت اقساط وام بانک پارسیان با شما صحبت کنیم.

در اولین قدم شما باید لیست وام‌ هایی را که برای کار یا امور زندگی خود نیاز دارید بررسی کرده و شرایط آن‌ ها را با هم مقایسه کنید. یکی از این شرایط، بحث بازپرداخت وام‌ ها است. حتماً اقساط را کنترل کنید. در مورد وام‌ هایی که برای شروع کسب و کار ارائه می‌ شوند ممکن است شروع پرداخت اقساط یک سال بعد از دریافت وام باشد. در واقع یک سال تنفس به وام گیرنده داده می‌ شود تا بتواند کسب و کار خود را رونق داده و در نتیجه از عهده پرداخت اقساط برآید. اما در برخی دیگر بلافاصله بعد از گرفتن وام باید پرداخت اقساط را شروع کنید.

 همچنین مبلغ اقساط را بررسی نمایید. گاهی می‌ توانید مدت زمان پرداخت اقساط را افزایش دهید تا مبلغ هر قسط کم شود ولی در این صورت سودی که باید بپردازید نیز افزایش پیدا می‌ کند. پس باید تمامی این موارد را در نظر بگیرید تا ضرر نکرده و از طرف دیگر برای پرداخت اقساط دچار مشکل با بانک نشوید.

در  پایان

 افرادی که به دنبال دریافت وام‌ های کلان هستند دو راه در پیش روی خود دارند. می‌ توانند به صورت شخصی برای دریافت وام اقدام کنند. در این صورت هر روز مجبور هستند به سرغ بانک‌ ها بروند تا امور قانونی را انجام دهند. در نتیجه وقت زیادی از آن‌ ها گرفته می‌ شود. از طرف دیگر چون تجربه‌ ای در این زمینه ندارند ممکن است در ابتدا با مشکلاتی روبرو شوند. اما راهکار دوم دریافت مشاوره وام بانکی از مؤسساتی است که با اعتبار قانونی خود برای دریافت وام اقدام می‌ کنند. برای مثال شرکت آریا فردا با سابقه درخشان در این زمینه به شما کمک می‌ کند تا پروسه دریافت وام‌ های کلان در کوتاه‌ ترین زمان ممکن و طبق روال قانونی پیش برود. شما به ازای واگذاری این مسئولیت به کارشناسان آریا فردا باید طبق قرارداد مبلغی را به آن‌ ها بپردازید. این مبلغ به صورت توافقی خواهد بود. جهت برقراری ارتباط با این مجموعه با شماره تلفن 02126769006 تماس حاصل نمایید.

    نظرتان را بنویسید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.*

    Call Now Button