دریافت وام از بانک اقتصاد نوین

انواع و شرایط دریافت وام از بانک اقتصاد نوین

یکی از بانک‌های کشور که تسهیلات مختلفی را برای اقشار گوناگون جامعه در نظر گرفته تا از این طریق بتواند سطح رفاه مردم را افزایش دهد، بانک اقتصاد نوین نام دارد. اگر شما در این بانک حساب داشته باشید می‌توانید از این تسهیلات استفاده کنید. این مطلب قرار است انواع و شرایط دریافت وام از بانک اقتصاد نوین را برای شما توضیح دهد. پس با ما همراه باشید.

معرفی انواع و شرایط دریافت وام از بانک اقتصاد نوین

زمانی که می‌خواهید وام بانکی دریافت کنید ابتدا باید شرایط وام را بررسی نمایید. شاید موجودی حساب و یا اعتبار شما برای دریافت این وام کافی نباشد. بنابراین لازم دانستیم در این قسمت به طور کامل شرایط هر یک از وام‌های بانک اقتصاد نوین را توضیح دهیم تا با اطلاع کامل بتوانید برای دریافت چنین وام‌هایی اقدام نمایید:

وام یک میلیارد تومانی طرح کوشان اقتصاد نوین

این وام که با سود ۴ درصدی ارائه می‌شود نیاز به سپرده دارد. در واقع سپرده شما باید مسدود شود تا بتوانید از این وام استفاده کنید. برای دریافت چنین وامی اصلاً نیازی به ضامن نخواهد بود. قسط‌ های این وام به صورت ۱۲ ماهه، ۲۴ ماهه و یا ۳۶ ماهه ارائه می‌شود که براساس شرایط شما مشخص خواهد شد. زمانی که درخواست خود را به صورت کتبی ارائه کردید بعد از بررسی شرایط شما اگر خوش حساب بودید و هیچ بدهی به بانک‌های دیگر نداشتید می‌توانید برای دریافت این وام اقدام نمایید. شرکت‌هایی که در بانک‌های مختلف حساب جاری یا پس‌انداز دارند به راحتی می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و وام یک میلیاردی را به دست بیاورند.

وام ۵۰۰ میلیونی طرح صبا

این وام با سود ۴ و با ضامن رسمی ارائه می‌شود. کسانی که دارای پایانه‌های فروش بانکی اقتصاد نوین هستند، مشتریان حقیقی و حقوقی بانک و همچنین صاحبان مشاغل و فعالان اقتصادی می‌توانند برای دریافت این وام درخواست دهند ولی میزان وامی که به هر یک از این گروه‌ها تعلق می‌گیرد متفاوت است. اگر شما در گروه صاحبان مشاغل و فعالان اقتصادی قرار دارید می‌توانید تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان و دو برابر موجودی حساب خود وام دریافت کنید. ولی افرادی که دارای پایانه‌های فروش یا پوز هستند می‌توانند به صورت قرض‌الحسنه تا ۱۰۰ میلیون تومان از این وام استفاده کنند. یکی از مهم‌ترین شرایط برای دریافت این وام، خواب سپرده به مدت ۴ ماه می‌باشد. از طرف دیگر شما نباید به بانک بدهکار باشید یا چک برگشتی به نام شما ثبت شده باشد. حداکثر ۳۶ ماه این وام باید تسویه شود.

مشاوره وام بانکی

وام تعمیرات مسکن ۲۰۰ میلیونی اقتصاد نوین

این وام با سود ۱۸ درصد و با هدف تعمیرات مسکن ارائه می‌شو.د لازم است حتماً سند خانه خود که قرار است تعمیر کنید را برای دریافت وام ارائه نمایید پس سند نباید در رهن بانک دیگری باشد. همچنین ۲۶ درصد از مبلغ وام در هنگام دریافت آن مسدود خواهد شد. این وام به صورت قرض الحسنه ارائه می‌شود و بازپرداخت آن ۳۶ ماهه است.


اینجا بخوانید: وام تعمیرات مسکن (تسهیلات بازسازی مسکن)

طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین

این طرح وامی با حداکثر ۵۰۰ میلیون تومان و با سود 5/17 تا ۲۳ درصد را برای شما ارائه می‌کند. براساس نوع حسابی که افتتاح کرده‌اید میزان سود متفاوت خواهد بود. زمانی که این وام را دریافت می‌کنید موظف هستید برای استفاده از آن از فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک اقتصاد نوین خرید کنید و سپس صورت حساب خود را به صورت یکجا و یا قسطی بپردازید. داشتن حساب سپرده بلند مدت، نداشتن چک برگشتی و بدهکار نبودن، از شرایط مهم برای دریافت این وام هستند. اقساط این وام به صورت ۳۶ ماهه تسویه می‌شوند.

طرح تسهیلات ارزینو

اگر ارز زیادی دارید و برای اینکه امنیت آن‌ها حفظ شود می‌خواهید از خدمات بانکی برای نگهداری آن‌ها استفاده کنید، می‌توانید از طرح تسهیلاتی ارزینو برای دریافت وام نیز استفاده نمایید. حداقل مبلغ ارز مورد نیاز برای دریافت این نوع وام‌ها، ۵۰۰ تا ۷۵۰ یورو می‌باشد. شما این مبلغ را به عنوان وثیقه در گرو بانک قرار می‌دهید تا وام به شما تعلق گیرد. تا زمانی که وام را تسویه نکرده‌اید ارز‌ها مسدود خواهند ماند. بنابراین همانگونه که متوجه شدید برای دریافت این وام اصلاً نیازی به ضامن نیست.

کارت اعتباری اقتصاد نوین

اگر به فکر خرید لوازم خانگی هستید ولی پول نقد کافی برای این منظور ندارید می‌توانید از وام کارت اعتباری اقتصاد نوین استفاده کنید. ابتدا باید کالا‌های خود را بخرید و پیش فاکتور را در اختیار بانک قرار دهید. سپس تسهیلات بانکی حداکثر تا ۵۰ میلیون تومان با سود ۱۵ درصد در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک اقتصاد نوین

از نام این وام مشخص است این نوع تسهیلات برای ازدواج ارائه می‌شود و طبق قوانین جمهوری اسلامی و بانک مرکزی پیش می‌رود. کافی است حساب قرض الحسنه داشته باشید تا وامی که دولت برای زوج‌ها در نظر گرفته است در اختیار شما قرار گیرد.

در پایان

اگر فرصت کافی برای مراجعه به بانک جهت دریافت وام به خصوص وام‌های کلان را ندارید کافی است یک وکالتنامه به گروه آریا فردا بدهید تا تمام امور حقوقی و اداری برای شما انجام شده و در اولین زمان ممکن بتوانید وام را دریافت کنید. به هر حال کارشناسان ما تجربه زیادی در این زمینه دارند که در یک مسیر ساده‌تر وام را برای شما دریافت می‌کند. برای دریافت مشاوره وام بانکی با ما تماس بگیرید.

    نظرتان را بنویسید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.*

    Call Now Button