دریافت وام از بانک خاورمیانه

انواع و شرایط دریافت وام از بانک خاورمیانه

یکی از بانک‌های خصوصی در کشور که تسهیلات متعددی را برای مردم عزیز ایران در نظر گرفته است، بانک خاورمیانه می‌باشد. اگر شما در این بانک حساب دارید می‌توانید با بررسی انواع وام ‌های بانک خاورمیانه، متناسب با شرایط و نیاز خود، یک وام مناسب دریافت کنید. در این مطلب با ما همراه باشید تا انواع و شرایط دریافت وام از بانک خاورمیانه و شرایط دریافت بهترین مشاوره وام بانکی را برای شما توضیح دهیم.

معرفی انواع وام بانک خاورمیانه و شرایط دریافت آن ‌ها

به طور کلی بانک خاورمیانه تسهیلات خود را به سه صورت ارائه می‌کند که شامل تسهیلات عمومی، تسهیلات مالی کوتاه مدت و تسهیلات سندیکایی می‌باشد. در این قسمت از مطلب هر یک از تسهیلات را به شما معرفی خواهیم کرد:

 انواع وام بانک خاورمیانه از نوع تسهیلات کوتاه مدت

با انواع وام بانک خاورمیانه از نوع تسهیلات کوتاه مدت آشنا شوید:

وام تأمین مالی کوتاه مدت خرید بانک خاورمیانه

این وام با هدف خرید تجهیزات و ماشین آلات صنعتی ارائه می‌شود. بنابراین کشاورزان، صنعتگران و افرادی که در محیط‌های تولیدی و خدماتی هستند می‌توانند چنین وام را دریافت نمایند. این وام برای افراد حقیقی و حقوقی ارائه می‌شود. مدت زمان بازپرداخت آن یک ساله است.

وام تأمین مالی کوتاه مدت از محل وجوه اداره شده بانک خاورمیانه

این وام از طریق سپرده‌های سرمایه‌گذاری شده در بانک خاورمیانه به صاحبان این سپرده‌ها برای مصارف خاص ارائه می‌گردد. بنابراین شرط دریافت چنین وامی این است که حتماً حساب سپرده در بانک خاورمیانه داشته باشید. حداکثر مبلغ وام و نرخ بازپرداخت آن براساس امتیاز فرد مشخص می‌شود. همچنین مدت زمان بازپرداخت این وام، یک ساله است.

وام تأمین مالی کوتاه مدت فروش و حساب‌های دریافتی بانک خاورمیانه

این وام برای فروشندگان کالا، خدمات، مواد اولیه و برای پروژه‌های کاری در فاز اجرایی مناسب می‌باشد. حتماً باید فاکتور‌های خرید در اختیار بانک قرار گیرد تا وام پرداخته شود.

وام سرمایه در گردش کوتاه مدت بانک خاورمیانه

این وام برای واحد‌های اقتصادی، بازرگانی، خدماتی و تولیدی مناسب می‌باشد. هدف از ارائه این وام، تأمین سرمایه در گردش و افزایش نقدینگی صنعتگران است. مدت زمان بازپرداخت این وام نیز یکساله می‌باشد. نرخ سود سالانه و حداکثر بازپرداخت آن براساس شرایط واحد اقتصادی مشخص می‌گردد.

آریا فردا

وام تأمین مالی کوتاه مدت زنجیره تأمین بانک خاورمیانه

اعضای یک زنجیره تأمین مالی به راحتی می‌توانند از این قبیل تسهیلات استفاده کنند. با توجه به زیرساخت‌های فنی و شبکه‌های الکترونیکی که توسط بانک خاورمیانه برای ارائه وام زنجیره تأمین مالی در نظر گرفته شده است، این شرایط به وجود می‌آید که در نهایت یک مجموعه‌ای از اعضای زنجیره به راحتی بتوانند از این وام استفاده کنند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام یک ساله است.

وام تأمین مالی کوتاه مدت ریالی برای واردات بانک خاورمیانه

افرادی که دارای واحد‌های تولیدی و بازرگانی هستند و برای تأمین تجهیزات و تأسیسات خود مجبور شده‌اند واردات انجام دهند، می‌توانند از این وام استفاده کنند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت وام برای همه افراد یک سال می‌باشد.

وام سندیکایی بانک خاورمیانه

معیار سنجش اعتبار برای پرداخت این وام، همکاری چند مؤسسه اعتباری است. بنابراین در قرارداد‌هایی همانند مشارکت مدنی، اجاره به شرط تملیک و سلف یا فروش اقساطی یا قرار دادن شروطی در قبال همکاری می‌توان از این وام استفاده نمود. مراحل دریافت این وام به شرح زیر می‌باشد:

  • ابتدا طرح صنعتی خود را به بانک خاورمیانه تحویل دهید.
  • سپس در مورد نحوه بازپرداخت و نرخ سود سالانه با مذاکره با بانک خواهید داشت.
  • در صورتی که به توافق رسیدید، بانک شرایط شما را به مؤسسات اعتباری دیگر ارسال خواهد کرد.
  • در این مرحله مذاکره بین این مؤسسات اعتباری و بانک برگزار می‌شود تا شرایط وام به طور کامل توضیح داده شود.
  • در نهایت اعتبار وام براساس شرایط و قرارداد بین وام گیرنده و اعضای سندیکا مشخص می‌گردد.

وام ازدواج بانک خاورمیانه

یکی از قدیمی‌ترین و البته پابرجاترین وام‌هایی که در بانک خاورمیانه وجود دارد، وام ازدواج می‌باشد. این وام به صورت قرض الحسنه ارائه می‌گردد. شما باید به سامانه تسهیلات وام قرض الحسنه ازدواج بانک مرکزی مراجعه کنید؛ در این سایت ثبت نام نمایید و کد رهگیری در اختیار شما قرار می‌گیرد. سپس باید منتظر بمانید تا بانک با شما تماس گرفته و وام را در اختیار شما قرار دهد.

تسهیلات فرزندآوری بانک خاورمیانه

طبق قانون کلی کشور، تمامی بانک‌ها موظف هستند که تسهیلات فرزندآوری را به صورت قرض الحسنه در اختیار مردم قرار دهند. برای دریافت این وام نیز باید به سامانه تسهیلات وام قرض الحسنه فرزندآوری بانک مرکزی مراجعه کنید؛ ثبت نام خود را انجام دهید؛ کد رهگیری را دریافت نمایید و اکنون منتظر بمانید تا بانک با شما تماس گیرد.

در پایان

آیا شما به وام بانکی نیاز دارید ولی به دلیل پروسه‌های طولانی و زمان‌بر ترجیح می‌دهید که فعلاً وام‌های بانکی را کنار بگذارید؟ پیشنهاد ما این است که با مؤسسات معتبر همانند آریا فردا در تماس باشید. با یک وکالت‌نامه‌ای که شما در اختیار آریا فردا قرار می‌دهید تمامی مراحل دریافت وام برای شما انجام خواهد شد.

    نظرتان را بنویسید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.*

    Call Now Button