دریافت وام از بانک سامان

انواع و شرایط دریافت وام از بانک سامان

یکی از خدمات بانک سامان، در نظر گرفتن انواع تسهیلات و وام‌های بانکی برای مشتریان است. شما براساس قدرت پرداخت اقساط و مبلغ وامی که در نظر دارید می‌ توانید به کارمندان بانک سامان مراجعه کرده، شرایط انواع وام‌ های بانکی را بررسی نمایید، مدارک مورد نظر را تهیه کرده و وامی که درخواست داده‌ اید را دریافت کنید. در این مطلب قرار است انواع و شرایط وام‌ های بانک سامان را به شما عزیزان معرفی نماییم. پس با ما همراه باشید.

بررسی انواع و شرایط وام بانک سامان

اولین قدم جهت دریافت وام‌ های بانکی این است که شما شرایط وام‌ ها و مبلغ هر کدام از آن‌ ها را بدانید تا متوجه شوید براساس قدرت مالی خود و البته مبلغ وامی که نیاز دارید کدام وام برای شما مناسب خواهد بود. مهم‌ ترین تسهیلات بانکی بانک سامان عبارتند از:

 تسهیلات تعمیر مسکن

در صورتی که برای تعمیر منزل مسکونی خود دچار کمبود بودجه شده‌ اید و در نتیجه می‌ خواهید از بانک وام بگیرید تا بتوانید تعمیرات را پیش ببرید بهتر است به سراغ بانک سامان بروید. تسهیلات تعمیر مسکن بانک سامان این امکان را فراهم می‌ کند که شما بتوانید حداکثر تا ۵۰۰ میلیون تومان وام دریافت نمایید. حتی در کنار دریافت وام تعمیر مسکن امکان دریافت وام خرید مسکن حداکثر به میزان ۳۰ درصد ارزش ملک نیز برای شما وجود دارد. برای بازپرداخت وام تعمیر مسکن حداکثر ۵ سال زمان برای شما در نظر گرفته می‌ شود که اقساط باید به صورت ماهانه در زمان مشخص پرداخت گردند. مهمترین شرایط دریافت وام تعمیر مسکن شامل گواهی سپرده، اوراق مشارکت دولتی و اوراق مشارکت بانک مرکزی هستند.

وام خرید مسکن

این وام حداکثر به مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان تعریف شده و بازپرداخت آن حداکثر ۵ ساله است که باید به صورت ماهانه اقساط آن پرداخت شود. همانند هر نوع وام دیگری نداشتن چک برگشتی و همچنین خوش حساب بودن دو شرط لازم برای دریافت وام خرید مسکن هستند. از دیگر شرط لازم برای دریافت وام خرید مسکن شامل سند ملک و همچنین حساب سپرده قرض الحسنه هستند. تا زمانی که شما مبلغ وام را پرداخت کنید سند ملک شما در رهن بانک باقی خواهد ماند.

وام ودیعه مسکن

کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌ توانند جهت پرداخت اجاره منزل خود از وام ودیعه مسکن استفاده کنند. برای دریافت این وام شما به ضامن رسمی، یک فقره چک، گردش حساب و همچنین یک حساب قرض‌ الحسنه در بانک سامان نیاز دارید. در زمان درخواست وام کارمندان باید مدت زمان خواب سپرده شما را بررسی کنند. در صورتی می‌ توانید از این وام استفاده کنید که حداقل سه ماه خواب سپرده به اسم شما ثبت شده باشد. حداکثر مدت زمانی برای پرداخت اقساط وام ودیعه مسکن ۶۰ ماه است.

 دریافت مشاوره وام بانکی

وام خرید خودرو

شما می‌ توانید با استفاده از این وام معادل ۸۰ درصد ارزش خودرو وام دریافت نمایید و پرداخت آن حداکثر سه ساله و به صورت اقساطی خواهد بود. برای دریافت این وام نیازی نیست که ضامن داشته باشید بلکه با استفاده از اوراق مشارکت دولتی و اوراق مشارکت بانک مرکزی نیز وام خودرو به شما تحویل داده خواهد شد.

 وام خرید کالا‌ های مصرفی بادوام

اگر جهت خرید وسایل خانگی ضروری همانند یخچال، فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی و… دچار کمبود نقدینگی شده‌ اید می‌ توانید از تسهیلات خرید کالای بانک سامان که حداکثر به میزان ۸ میلیون تومان است استفاده کنید و ماهانه و ظرف مدت ۳ سال به صورت اقساطی این وام را بازگردانید. از مهمترین شرایط لازم برای دریافت این وام باید به گواهی سپرده، اوراق مشارکت دولتی و اوراق مشارکت بانک مرکزی اشاره کرد.

 وام‌ های قرض الحسنه بانک سامان

خوشبختانه بانک الحسنه سامان وام‌ های قرض‌ الحسنه را نیز برای هموطنان عزیز در نظر گرفته است که این وام شامل وام ازدواج، وام کمیته امداد و وام سازمان بهزیستی است. مددجویان و کارفرما‌ها در سازمان بهزیستی اگر نامه‌ ای از طرف این سازمان داشته باشند می‌ توانند برای دریافت وام اقدام نمایند. این وام با استفاده از چک و سفته ۵۰۰ میلیون تا ۲۰ میلیارد ریالی صادر می‌ گردد. وام قرض‌ الحسنه کمیته امداد هم به مددجویان و کارفرمایان معرفی شده از طرف کمیته امداد تعلق می‌ گیرد.

در پایان

به هر حال هر نوع وامی که شما می‌ خواهید دریافت کنید روال اداری خاص خود را دارد و اگر این روال برای شما خسته‌ کننده است می‌ توانید به مؤسسات معتبر که در زمینه دریافت وام‌ های کلان فعالیت می‌ کنند مراجعه کنید. برای مثال موسسه آریا فردا با مجموعه‌ ای از وکلای حرفه‌ ای و کارشناسان حقوقی توانمند آماده ارائه خدمات به شما جهت دریافت وام‌ های کلان است. بخشی از وام طبق توافق بین شما و مؤسسه آریا فردا به این مؤسسه تعلق گرفته و بقیه وام به شما داده می‌ شود. جهت دریافت بهترین خدمات در زمینه دریافت مشاوره وام بانکی با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

    نظرتان را بنویسید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.*

    Call Now Button