دریافت وام از بانک ملی

انواع و شرایط دریافت وام از بانک ملی

متأسفانه در کشور به دلیل اینکه نرخ تورم مدام در حال افزایش بوده و شرایط اقتصادی برای مردم سخت می‌ شود ما نمی‌ توانیم تنها با درآمدی که داریم زندگی خود را پیش ببریم. اگر می‌ خواهید پیشرفت کنید نیاز به وام‌ های بانکی با شرایط مناسب دارید تا بتوانید در امور کار یا خرید ملک از این وام استفاده کرده و پیشرفت چشمگیری داشته باشید. از آنجایی که بانک ملی قدمت بسیار زیادی در ایران دارد به همین دلیل اغلب مردم ترجیح می‌ دهند برای دریافت وام به سراغ این بانک بروند. ما در این مطلب قرار است انواع و شرایط دریافت وام از بانک ملی را برای شما توضیح دهیم. پس با ما همراه باشید.

بررسی انواع وام بانک ملی و شرایط دریافت آن‌ ها

به طور کلی وام‌ ها به دو دسته وام‌ های خرد و وام‌ های کلان تقسیم‌ می‌ شوند. وقتی شما قرار است که یک کسب و کاری را راه‌ اندازی کنید و نیاز به مبلغ زیادی پول دارید، مسلماً باید به سراغ وام‌ های کلان بروید. بانک ملی تنوع بسیار زیادی را در بین تسهیلات بانکی در نظر گرفته است تا مردم براساس توانایی مالی خود جهت پرداخت اقساط وام بتوانند وام مورد نیاز خود را از بانک دریافت کنند. در ادامه، تسهیلات بانک ملی را همراه با شرایط لازم برای دریافت این تسهیلات معرفی خواهیم کرد:

وام ساخت یا خرید مسکن

برای اینکه بتوانید وام ساخت یا خرید مسکن را از بانک ملی دریافت کنید شما حتماً باید حساب سپرده در این بانک داشته باشید. مقدار مبلغ وام و مدت بازپرداخت آن طبق قوانین بانک مرکزی تعیین شده است که در زمان دریافت وام این شرایط برای شما توضیح داده خواهد شد.

 وام خرید کالا سقف

پرداخت‌ این وام ۲۰۰ میلیون تومان است. در صورتی که شما ۳ ضامن با گواهی کسر از حقوق داشته باشید می‌ توانید این وام را از بانک ملی دریافت کنید. البته لازم به ذکر است که ۱۰ درصد از مبلغ وام نزد بانک به صورت مسدود باقی خواهد ماند.

 تسهیلات ودیعه مسکن

در صورتی که شما مستأجر هستید می‌توانید برای دریافت این وام  اقدام نمایید.

تسهیلات مربوط به تعمیر مسکن

جهت دریافت این وام شما باید حداقل یک ماه سپرده‌ گذاری در بانک ملی داشته باشید و از طرف دیگر نیاز به ضامن نیز دارید. تعداد ضامن بسته به مبلغ وام درخواستی شما متفاوت است.

اینجا بخوانید: انواع وام مسکن

وام خرید خودرو

افرادی که حداقل ۱۸ سال داشته باشند می‌ توانند برای دریافت وام خرید خودرو اقدام کنند. چند شرط جهت دریافت این وام لازم است. اولاً براساس مبلغ وام شما به ۱ تا ۳ ضامن معتبر نیاز دارید. همچنین باید به مدت دو ماه در بانک ملی سپرده‌ گذاری کرده باشید. اگر سپرده‌ گذاری شما یک ساله باشد در لیست اولویت بانک جهت پرداخت وام قرار خواهید گرفت.

مشاوره وام بانکی

تسهیلات ازدواج

جهت دریافت این وام شرایط خاصی نیاز نیست بلکه اگر شما سند ازدواج خود را در اختیار بانک ملی قرار دهید می‌ توانید وام ازدواج خود را دریافت نمایید.

تسهیلات مربوط به میانگین حساب

در صورتی که حداقل یک ماه در بانک ملی سپرده داشته باشید براساس میانگین حساب، از بانک ملی وامی به شما تعلق خواهد گرفت که براساس مبلغ وام به 1 تا ۳ ضامن نیاز خواهد بود.

تسهیلات قرض الحسنه

اگر شما حداقل یک ماه سپرده‌گذاری در بانک ملی داشته باشید به راحتی می‌توانید این وام را دریافت کنید. اما در صورتی که فردی هیچ سپرده‌ ای در بانک ملی نداشته باشد باید از یک سازمان معتبر معرفی‌ نامه به بانک ملی ارائه کند تا بتواند از وام قرض الحسنه استفاده نماید.

برای دریافت وام بانک ملی چه مدارکی نیاز است؟

به طور کلی جهت دریافت هر نوع وام شما باید تصویر کارت ملی و شناسنامه خود و ضامن، مدرک شغلی خود و ضامنین و همچنین وثیقه و سایر مدارک ضمانتی براساس نوع وامی که درخواست داده‌ اید را به بانک ارائه کنید. از طرف دیگر باید فرم درخواست خود را تکمیل کرده و در اختیار بانک قرار دهید. البته لازم است بدانید برخی از وام‌ها مدارک دیگری را نیز نیاز دارند. برای مثال اگر شما به سراغ وام‌ های کلان بروید شاید نیاز باشد سند ملک و یا وثیقه‌ هایی را در اختیار بانک بگذارید.

در پایان

همانگونه که در ابتدای مطلب گفته شد شما می‌توانید وام‌ های کلان را نیز از بانک‌ ها دریافت نمایید. اما این وام‌ ها شرایط خاصی را دارند و شاید اگر این شرایط را بررسی کنید تصمیم بگیرید که این وام را کنسل کنید چون پروسه‌ های قانونی پیچیده‌ای دارد. اما به جای این کار می‌ توانید به سراغ مؤسسات معتبر همانند آریا فردا جهت دریافت مشاوره وام بانکی بروید. ما در زمینه دریافت وام‌ های کلان به صورت تخصصی و حرفه‌ ای کار می‌ کنیم. براساس توافقنامه‌ ای که بین مؤسسه آریا فردا و متقاضی وام منعقد می‌ شود بخشی از وام در اختیار کارشناسان مؤسسه قرار گرفته و تمامی امور قانونی به راحتی برای دریافت وام انجام خواهد شد. جهت برقراری ارتباط با این مجموعه با شماره تلفن 02126769006 تماس حاصل نمایید.

    نظرتان را بنویسید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.*

    Call Now Button