وام کارت اعتباری

وام کارت اعتباری

اگر به فکر دریافت وام هستید، آیا می‌دانید که با استفاده از وام کارت اعتباری چه شرایط بسیار خوبی برای شما فراهم خواهد شد و می‌توانید از امتیازات کارت اعتباری برای خرید انواع کالا استفاده کنید؟ ما قرار است در این مطلب درمورد وام کارت اعتباری و نحوه دریافت آن با شما صحبت کنیم. پس اگر به وام نیاز دارید، با ما همراه باشید.

منظور از وام کارت اعتباری چیست؟

همانگونه که از نام این کارت مشخص است، شما با دریافت اعتبار و امتیاز از طرف بانک، می‌توانید از کارت اعتباری برای خرید کالا و یا استفاده از برخی از خدمات بهره‌مند شوید. برای دریافت وام کارت اعتباری به هیچ عنوان به سپرده گذاری نیاز نیست. بلکه شما فقط باید اعتبار ریالی که از قبل توسط بانک تعیین شده است را دریافت نمایید. بنابراین وام کارت اعتباری نوعی وام غیر نقدی به حساب می‌آید که شما با استفاده از امتیاز اعطا شده توسط بانک، می‌توانید از این کارت برای خرید و پرداخت هزینه‌ها استفاده کنید.

تفاوت کارت اعتباری و کارت نقدی

بعضی از افراد فکر می‌کنند منظور از کارت اعتباری، همان کارت عابر بانک یا کارت نقدی است. از نظر ظاهری این دو کارت شبیه به یکدیگر هستند ولی کاملاً از نظر عملکرد با هم تفاوت دارند که این تفاوت‌ها را در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد:

  • شما زمانی می‌توانید از عابر بانک استفاده کنید که یک موجودی در حساب بانکی خود داشته باشید. ولی برای استفاده از کارت اعتباری، اصلاً نیازی به سپرده در حساب بانکی نیست و شما با استفاده از امتیاز بانکی خود می‌توانید وام کارت اعتباری را دریافت کنید.
  • شما با استفاده از کارت اعتباری می‌توانید خرید خود را انجام دهید و سپس بعد از خرید، از طریق وام کارت اعتباری، پول آن را بپردازید. ولی وقتی می‌خواهید با کارت نقدی خرید کنید، باید در همان زمان تسویه حساب خود را انجام دهید.
  • از آنجایی که برای دریافت کارت اعتباری باید امتیازاتی را از بانک دریافت کنید تا در مرحله بعدی بتوانید از شرایط وام کارت اعتباری استفاده نمایید، حتماً لازم است برای صدور کارت اعتباری، شما وثیقه‌های لازم را در اختیار بانک بگذارید. اما برای کارت نقدی اصلا نیازی به وثیقه نیست.

آریافردا

چگونه از وام کارت اعتباری استفاده کنیم؟

همانگونه که در این مطلب متوجه شدید، برای دریافت کارت اعتباری، اصلاً نیاز به موجودی پس‌انداز نیست و شما براساس اعتباری که از بانک دریافت می‌کنید می‌توانید خرید خود را انجام دهید. برای استفاده از وام کارت اعتباری به صورت زیر عمل می‌شود:

  • ابتدا باید مشخص شود شما می‌خواهید از کدام شرکت یا بانک پول قرض بگیرید تا کارت اعتباری به شرکت یا بانک مورد نظر متصل گردد.
  • اکنون شما باید خرید خود را انجام دهید. مبلغ خرید مشخص می‌گردد. براساس همین مبلغ، موجودی به حساب شما اضافه خواهد شد. برای مثال اگر شما جنسی به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان خریده‌اید، همین مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به کارت اعتباری شما اضافه می‌گردد.

متذکر شویم که کارت‌های اعتباری دارای محدودیت اعتبار هستند و براساس سقف میزان بدهی شما، این محدودیت مشخص خواهد شد. برای مثال اگر شما کارت اعتباری با محدودیت اعتبار یک میلیون تومان را دریافت کرده‌اید، نمی‌توانید خریدی انجام دهید که ارزش آن بیش از یک میلیون تومان می‌باشد.

در پایان

برای کسانی که می‌خواهند از وام‌ها برای خرید اجناس استفاده کنند، وام کارت اعتباری بهترین فرصت برای خرید آسان خواهد بود. می‌توانید با آریا فردا در تماس باشید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن کارت برای شما دریافت گردد. آریا فردا در زمینه دریافت انواع وام‌ها به خصوص انواع وام‌ کلان بانکی نیز فعالیت دارد. ما یک وکالت‌نامه از شما دریافت می‌کنیم و پس از آن متعهد می‌شویم تمام امور را جهت ارائه وام به شما عزیزان انجام دهیم.

    نظرتان را بنویسید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.*

    Call Now Button