وام کلان بانکی

وام کلان بانکی

وام کلان بانکی به افرادی که صاحب کسب و کارهای اقتصادی، شرکت های بازرگانی، کارگاه های تولیدی و کارخانه ها هستند اختصاص داده می شود و علاوه بر آن کسانی که سپرده های بانکی بلند مدت و با رقم بالا دارند می توانند برای گرفتن وام کلان اقدام کنند.

سقف وام کلان بانکی در بانک های مختلف برای اشخاص حقیقی و حقوقی متفاوت است و تعداد ماه های باز پرداخت اقساط و سود وام نیز در هر بانک فرق می کند. با توجه به شرایط متفاوت بانک ها در اعطای وام های کلان، این مطلب توسط شرکت آریا فردا آماده شده است تا توضیحات کاملی را در این خصوص و همچنین معرفی بهترین موسسه مشاوره وام بانکی ارائه کند. لطفاً با ما همراه باشید.

وام کلان بانکی چیست؟

وام کلان از انواع وام هایی است که بانک ها برای مشتریان خود در نظر می گیرند. این وام عمدتاً از سوی صاحبان کسب و کار ها درخواست می شود، اما افراد حقیقی یا عادی نیز تحت یکسری شرایط خاص می توانند وام کلان و میلیاردی دریافت کنند.

از کدام بانک ها می توان وام کلان گرفت؟

وام میلیاردی را می توانید از بانک های سپه، ملی، ملت، تجارت، کشاورزی و… دریافت کنید. پس از بررسی شرایط وام هر یک از بانک ها که در ادامه توضیح داده خواهد شد، بانک مورد نظر را انتخاب کنید و اقدامات لازم برای بهره مندی از تسهیلات را انجام دهید.

وام کلان بانکی توسط بانک تجارت

بانک تجارت با سند مسکونی وام میلیاردی ارائه می کند. طرح ارائه شده توسط این بانک، طرح تسهیلاتی پویا است که قابل اعطاء به تمام اشخاص حقوقی و حقیقی می باشد. مبلغ وامی که اختصاص داده می شود بستگی به میانگین حساب مشتری دارد و هر چقدر که میانگین حساب بالاتر باشد، وام بیشتری تعلق می گیرد.

اگر قصد دریافت وام کلان بانکی تجارت را دارید باید برای افتتاح حساب جاری یا یک حساب کوتاه مدت در این بانک اقدم کنید. سپس برای دریافت وام لازم است که سند ملکی را به عنوان ضمانت ارائه کنید.

سود وام میلیاردی بانک تجارت 15 درصد است و بازپرداخت در مدت زمان 12 تا 36 ماه می باشد. برای گرفتن وام از این بانک، سوابق شما نیز بررسی می شود و اگر دارای چک برگشتی یا بد حسابی در پرداخت وام دیگر بانک ها داشته باشید، احتمالاً وام میلیاردی به شما تعلق نخواهد گرفت.

وام کلان بانک دی

 از طریق بانک دی هم می توانید برای گرفتن وام میلیاردی اقدام کنید. نرخ سود وام میلیاردی بانک دی، 4 درصد می باشد و دارای بازپرداخت 36 ماهه است. برای گرفتن وام کلان بانک دی ابتدا باید یک حساب قرض الحسنه در همین بانک افتتاح کنید و سپس سند ملکی به اسم خود و یک ضامن رسمی ارائه دهید.

وام کلان بانک صادرات

بانک صادرات نیز مشابه بسیاری از بانک ها، وام میلیاردی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است که دارای نرخ سود 18درصد و با بازپرداخت 3 ساله می باشد. اگر می خواهید از بانک صادرات وام کلان و میلیاردی دریافت کنید، باید سند ملکی به اسم خود داشته باشید و نیاز به معرفی کردن ضامن رسمی نیست ضمن اینکه نباید دارای سابقه بد حسابی در پرداخت وام سایر بانک ها باشید و اگر چک برگشتی داشته باشید، واجد شرایط دریافت وام کلان از این بانک نخواهید بود.

وام کلان بانک ملی

اگر می خواهید وام میلیاردی بگیرید اما ضامن معتبر ندارید، بانک ملی را برای گرفتن وام انتخاب کنید. برای گرفتن وام کلان بانکی از این بانک فقط باید سند ملکی ارائه کنید و با ارائه سایر مدارک دیگر، در کمترین زمان وام به حساب شما پرداخت می شود. نرخ سود وام میلیاردی بانک ملی 18 درصد است و بازپرداخت آن تا سه سال است. ضامن شما در دریافت وام کلان از بانک ملی، سپرده تان خواهد بود که به صورت مسدود شده نزد بانک باقی می ماند.

وام کلان بانک ملت

از دیگر بانک هایی که وام میلیاردی به شما خود اختصاص می دهد، بانک ملت است. نرخ سود وام میلیاردی بانک ملت، 18 درصد و بازپرداخت 5 ساله دارد. متقاضیان وام کلان بانک ملت باید سند ملکی به نام خود را تحویل بانک دهند.

وام کلان بانک رسالت

بانک رسالت وام میلیاردی با سود 18 درصد و بازپرداخت 5 ساله اعطاء می نماید و متقاضیان با داشتن سند ملکی می توانند اقدام کنند. سند مسکونی که تحویل بانک می دهید باید در دفاتر رسمی ثبت شده باشد.

تحقیق درباره شرایط وام های کلان بانکی

قبل از آنکه بخواهید از طریق یک بانک برای گرفتن وام کلان اقدام کنید، حتما در مورد شرایط وام، درصد سود، تعداد اقساط وام، زمان شروع پرداخت اقساط و … به خوبی تحقیق کنید. از مسئول اعتبارات بانک تمام سوالات خود را بپرسید تا جای ابهامی باقی نماند همچنین حتما درباره شرایط وام سایر بانک ها بررسی هایی انجام دهید و بانکی که با شرایط شما نزدیک تر است را انتخاب کنید.

بررسی جزئیات وام کلان بانکی

برای دریافت وام میلیاردی حتماً جزئیات آن را بررسی کنید. آیا حساب شما در بانک مسدود خواهد شد؟ آیا در زمان مسدودی حساب به آن سود پرداخت می شود؟ بانک هنگام اعطای وام چند قسط آن را در ابتدا برمیدارد؟ در مورد این سوالات و موارد دیگر باید به خوبی تحقیق کنید.

در پرداخت اقساط وام کلان بد حساب نشوید

زمانی که سند ملک خود را برای گرفتن وام در اختیار بانک قرار می دهید، حتماَ اقساط را به موقع پرداخت کنید زیرا بانک ها در این زمینه جدی هستند و اگر پس از اخطارهایی که می آید اقدام نکنید، ممکن است ملک شما توسط بانک به قیمت پایین تری فروخته شود. علاوه بر این مورد، برای دیرکرد پرداخت وام باید جریمه هم پرداخت کنید در غیر این صورت سند ملک شما آزاد نمی شود.

مشاوره وام بانکی کلان

در نهایت اگر برای دریافت وام کلان بانکی نیازمند مشاوره هستید و سوالاتی دارید، می توانید تمام سوالات خود را از کارشناسان مجرب شرکت آریا فردا بپرسید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.


اینجا بخوانید: راهنمای دریافت وام میلیاردی

آریا فردا نزدیک به دو دهه سابقه فعالیت در زمینه مشاوره وام بانکی دارد و شما را با توجه به شرایطی که دارید، راهنمایی خواهد کرد. جهت ارتباط با کارشناسان لطفاً از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در وبسایت اقدام نمایید.

در پایان

شرکت توسعه تجارت آریا فردا در زمینه ارائه مشاوره وام بانکی از کارشناسان و متخصصان با سواد و با تجربه بهره می‌ گیرد تا با توجه به شرایط و مدارک شما بهترین و مناسب ترین پیشنهاد را به شما عزیزان ارائه دهد. در این مجموعه علاوه بر ارائه مشاوره وام بانکی امکان دریافت وکالت از افرادی که قصد دریافت وام را دارند وجود دارد. این وکالت جهت صفر تا صد دریافت وام از شخص متقاضی دریافت می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران آریا فردا و شماره 02126769006 تماس بگیرید.


سوالات شما

  • مبلغ وام کلان بانکی چقدر است؟

وام کلان بانکی در مبلغ های میلیاردی اختصاص داده می شود.

  • آیا افراد عادی می توانند وام کلان بگیرند؟

افراد عادی در صورت داشتن سپرده حساب میلیاردی در بانک و ارائه سند و ضامن معتبر، واجد شرایط دریافت وام کلان میلیاردی هستند.

  • کدام بانک ها وام کلان اعطاء می کنند؟

وام میلیاردی را می توانید از بانک های ملی، سپه، ملت، صادرات، تجارت و… دریافت کنید.

    نظرتان را بنویسید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.*

    Call Now Button